ראשי » שירותים מומלצים » חללי עבודה לעורכי דין – הדרך לעבודה נכונה

חללי עבודה לעורכי דין – הדרך לעבודה נכונה

כיום חללי עבודה הפכו לשיחת המשרדים. עסקים רבים ששרדו את הקורונה, יותר מתמיד מבינים עד כמה עבודה היא ברכה וכיצד ראוי לחשב פעמיים כל הוצאה. פה מתחמי עבודה משותפים משנים את החוקים ובאים לקראת אינספור עסקים. חברות, יזמים ועסקים בשלל גדלים נהנים לעבוד ממיקום מרכזי, לצד תנאים יוקרתיים שכוללים שירותים משלימים, וכל זאת לצד מחיר סמלי וידוע מראש. מכאן ששלל עסקים מתחום ההייטק, השיווק ומתחום המקצועות החופשיים והטיפוליים מוצאים לנכון לעבוד ממתחם משותף. מה לגבי מענה עבור עורכי דין? חללי עבודה לעורכי דין זה כבר סיפור מעט שונה.

הצורך הייחודי של עורכי דין

נכון שיש חללי עבודה בתל אביב שמציעים שלל גדלים של משרדים, אך לא כולם מתאימים לעורכי דין. מדוע? ובכן מאחורי העיסוק בעריכת דין ישנה וועדת אתיקה. וועדה זו קיבלה החלטה שעורכי דין אינם יכולים לעבוד לצד בעלי מקצוע נוספים. מהי המשמעות? שיש צורך במתחם עבודה משותף ייעודי אך ורק לעורכי דין. פסיקה זו אולי מחמירה, אך בתחום מתחמי עבודה משותפים היא אינה זרה, ופה אנו מבקשים להסביר. באופן כללי מגוון מתחמים פונים לעסקים בעליDNA  זהה, וזאת כדי לייצר תחושת שיוך וכדי למקד את השירותים המשלימים. מכאן שהצורך הוצף ואף נענה. נכון להיום קיימים מספר מתחמי עבודה משותפים וייעודיים לעורכי דין.

רוצים לקבל הצעת מחיר משתלמת? השאירו פרטים

חללי עבודה לעורכי דין - שתי אופציות מבטיחות

מי שמתעניין לגבי חללי עבודה לעורכי דין, מוזמן להכיר מספר אופציות מובילות. שנדגים? ובכן יש שתי אופציות. האופציה הראשונה היא מתחם ייעודי. מתחם שכולו מיועד לעיסוק בעריכת דין. האופציה השנייה נוגעת למתחמי עבודה משותפים שמפנים אגף שלם נטו עבור עיסוק בעריכת דין, כך שהמבחר יחסית גדול, וכמובן מרשים. כך למשל ישנו חלל עבודה "פרטנרס אנד קו" שיושב במגדלי הארבעה. המתחם כולל חלל גדול שמציע לא פחות מ4 קומות ייעודיות לעורכי דין – חברות ועצמאיים. עוד אופציה מתייחסת למתחם היוקרתי ROOMS שיושב במודיעין. מחפשים דוגמה נוספת? ישנו חלל עבודה מעוצב העונה לשם "קוליגז". היעד כולו מיועד לתחום עריכת הדין, כאשר אופציה זו שמה דגש על מראה בוטיק שמסייע לגייס לקוחות, כאשר העיצוב, הנוף והמיקום מאוד מסייעים.

למה ניתן לצפות בחללי עבודה לעורכי דין?

אז יש צורך וכמובן שגם ישנו מענה. עתה נציין למה ניתן לצפות ממתחם עבודה משותף ייעודי לעורכי דין. ובכן בראש ובראשונה פרטיות מאוד חשובה, ועל כן המתחמים בין היתר מציעים כניסות פרטיות. מה עוד? קיימים חדרי ישיבות שמעניקים תחושת סודיות. כמו כן, משרדי עורכי דין הרבה פעמים נדרשים לקיים דיונים, לקחת תצהירים, להיפגש עם קולגות וכדומה, ועל כן מתחם ייעודי מעניק מענה מלא. מה זה אומר? לצד משרדים במגוון גדלים וחדרי ישיבות מאובזרים, גם קיימים טרקלינים עסקיים, מרפסות הסבה, פינות ישיבה אינטימיות ועוד. עם זאת, כיוון שמדובר במתחם עבודה משותף לכל דבר, גם פה נמצא את כל אותן תוספות חשובות. גם פה נמצא ציוד טכנולוגי מתקדם, ריהוט ארגונומי, חדר כושר, ברים שמציעים הפי אוור, מטבח מאובזר ומזמין, שירותי דואר, שירותי הדפסה, שירותי מזכירה, הרצאות מרתקות וכדומה. כל מתחם וסך ההטבות שלו.

חללי עבודה לעורכי דין - עבור משרדים גדולים ועצמאיים

לאור כל זאת ניתן למצוא שלא רק משרדים גדולים של עורכי דין בוחרים להעתיק את מקומם למתחמי עבודה יעילים וכלכליים מעין אלו, אלא גם עורכי דין עצמאיים. גם עורכי דין עצמאיים מבקשים לצאת מהבית ולהרוויח מהפרייה הדדית. גם עורכי דין עצמאיים מבקשים ליהנות משיתוף מידע ובעיקר מאווירה של עבודה לצד הוויה חברתית שנתמכת בשלל פעילויות. שווה בירור!